Brak ofert w schowku do porównania.

Pokolenie Milenium na rynku nieruchomości

Pokolenie Milenium

Pokolenie Milenium zwane także generacja Y – są to osoby urodzone w latach 1980 – 2000. W Polsce grupa ta liczy już około 9 milionów ludzi. Millenialsów wyróżnia pewność siebie, przedsiębiorczość, przeświadczenie o swojej wyjątkowości i wysokich kompetencjach. Osoby z generacji Y nie podlegają autorytetom, są niecierpliwi, oczekują szybkich awansów a jednocześnie nie przywiązują do pracy tak dużego znaczenia jak starsze pokolenia. Pracują, żeby żyć, a nie żyją, żeby pracować. Ważne są dla nich równowaga między życiem prywatnym i zawodowym oraz elastyczne podejście do pracy. Są otwarci na zmiany, chętni do rozwoju i pragną angażować się w kluczowe decyzje. W Polsce pokolenie Milenium dorastało w okresie boomu gospodarczego. Wychowywane było w dobie coraz powszechniej dostępnych komputerów, szybko rozwijającej się technologii, internetu, telefonów komórkowych i globalizacji a jednocześnie ruchu do indywidualizacji.

Szczegółowo zbadany rynek

Szybkie łącza internetowe i dobry zasięg telefonii komórkowej to podstawa

Millenialsi znani są z tego, że jakąkolwiek rzecz kupują – poczynając od ubrań na mieszkaniach skończywszy – muszą najpierw szczegółowo zbadać rynek. Są lepiej poinformowani o opcjach mieszkaniowych, jakie mają do wyboru, niż jakakolwiek inna generacja. Cechują się rozsądkiem i krytycznym stosunkiem do otaczającego świata. Więcej niż 75% osób z pokolenia Y, zanim obejrzy nieruchomość, szczegółowo przeszuka internet i dostępne opcje. Oczekuje dużej ilość zdjęć i kompletu informacji.

 

Wygoda i unikanie remontów

Pokolenie Y nie spieszy się z podejmowaniem życiowych decyzji – później formalizują związki, później kupują mieszkania. Stawiają na wygodę i dopasowanie oferty do ich potrzeb. Aby uniknąć remontów i napraw tego co zastaną, wolą kupić nowe mieszkanie z rynku pierwotnego. Ważna dla nich może okazać się możliwość „wykończenia pod klucz”.

W centrum wydarzeń…

Pokolenie Milenium lubi być w centrum wydarzeń

Pokolenie Milenium lubi być w centrum wydarzeń. Często prowadzą aktywny, prospołeczny tryb życia. Chętnie spędzają czas na mieście – w kinie, teatrze, restauracji. Dlatego też pokolenie Y od przedmieść woli mieszkania w centrum miasta, blisko miejsc pracy i infrastruktury handlowo – rozrywkowej. Osoby z tego pokolenia cenią niestandardowe rozwiązania, z duszą. Wybierają mieszkania dające im poczucie wyjątkowości. Stawiają na nowoczesne, wygodne rozwiązania. Ważne są dla nich nowoczesne: kuchnia i łazienka, technologiczne nowinki oraz dostęp do szybkich łącz internetowych i świetnego zasięgu telefonii komórkowej.

Podsumowanie

Millenialsi znani są z tego, że  przed zakupem muszą najpierw szczegółowo zbadać rynek. Są lepiej poinformowani o opcjach mieszkaniowych, jakie mają do wyboru, niż jakakolwiek inna generacja. Cechują się rozsądkiem i krytycznym stosunkiem do otaczającego świata. Aby uniknąć remontów i napraw tego co zastaną, wolą kupić nowe mieszkanie z rynku pierwotnego. Ważna dla nich może okazać się możliwość „wykończenia pod klucz”. Ważne są dla nich nowoczesne: kuchnia i łazienka, technologiczne nowinki oraz dostęp do szybkich łącz internetowych i świetnego zasięgu telefonii komórkowej.

Artykuły powiązane

Systemy Smart Home

Zdalne sterowanie temperaturą i oświetleniem w poszczególnych pomieszczeniach, automatyczne włączanie i wyłączanie różnych urządzeń, samozamykające się okna, podgląd widoku z kamer monit...

Budownictwo dla seniorów

W obliczu zachodzących zmian demograficznych i postępującego starzenia się społeczeństwa, na rynku pojawia się coraz więcej dóbr i usług kierowanych do osób starszych. Ta tak zwana &bdqu...

Jak znaleźć swoje wymarzone M...

  • Krok 1

    Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej lub w zakładce inwestycje

  • Krok 2

    Wybierz rodzaj nieruchomości i lokalizację

  • Krok 3

    Kliknij przycisk "szukaj"

  • Krok 4

    Wejdź w interesującą Cię inwestycję i przejrzyj listę dostępnych lokali pod opisem inwestycji.

  • Krok 5

    Zapytaj dewelopera o szczegóły inwestycji lub o konkretny lokal - wyślij zapytanie.