Wirtualny spacer w Mapach Google – dlaczego warto?
Być może wirtualne spacery w Mapach Google znasz tylko od strony użytkownika Internetu. Z pewnością korzystałeś z nich choć raz. W mapach Google wirtualne spacery cieszą się ogromną popularnością. Z tego też powodu coraz więcej firm, instytucji i miejsc chce zaistnieć w Internecie właśnie przez wykonanie wirtualnego spaceru w swoim biurze, sklepie lub muzeum! Dlaczego warto wykorzystać wirtualny spacer w mapach Google jako narzędzie marketingowe? Odpowiadamy.
Wirtualny spacer jako narzędzie marketingowe
Korzyści płynących z wykonania wirtualnego spaceru po naszym biurze, miejscu pracy, sklepie lub innym budynku jest wiele. Możemy dzięki niemu wybić się w Internecie, zainteresować potencjalnych klientów, ale także kandydatów na pracowników. W mapach Google jest aż 44% przypadków wyszukiwani firm. Stamtąd 41% przechodzi dalej, do strony wyszukiwanego przedsiębiorstwa. Warto więc korzystać z tak dużej popularności, która z pewnością podniesie nasze wyniki wyszukiwania i ilość odwiedzin na stronie internetowej.
Co nam daje wirtualny spacer w Mapach Google?
Wirtualne spacery Google są bardzo proste w obsłudze, tanie i efektywne. Taki komplet zalet powinien każdego przekonać do wykorzystania usługi w swojej firmie. Jednak nie mówmy tylko ogólnikowo, poznajmy rozwinięcie tych zalet.
Jeśli chodzi o koszt takiego wirtualnego spaceru, to ponosimy go tylko raz za samo wykonanie. Po umieszczeniu na stronie jest on hostowany przez Google całkowicie za darmo! Sam koszt wykonania jest zależny od wielkości budynku i liczby pomieszczeń (żródło: https://www.fotografsv.pl/wycena). Możemy także wybrać, które chcemy pokazać. Dlatego też cena jest różna, jednak zawsze opłacalna za jakość wykonanej usługi.
Link do wirtualnego spaceru niczym nie odbiega od tradycyjnych adresów stron. Możemy go łatwo dodawać do zakładek, profili w mediach społecznościowych i wysyłać w wiadomościach. Co więcej, Google Street View, który oferuje wirtualną rzeczywistość, jest kompatybilne z urządzeniami mobilnymi, w tym z nawigacją.
Wizytówka Google Moja Firma – czym jest?
Trzeba także wspomnieć o wizytówce Google Moja Firma. W niej właśnie możemy umieścić nasz wirtualny spacer, który będzie świetną formą reklamowania naszego biznesu. Tworzenie takiej wizytówki takie zlecimy osobie wykonującej sam wirtualny spacer. Google Moja Firma zapewni nam czytelny i widoczny komunikat, który przyciągnie osoby do odwiedzenia naszej witryny internetowej po znalezieniu nas w Mapach.
Czy opłaca się wykorzystywać wirtualny spacer w naszej branży?
Praktycznie w każdym biznesie wirtualny spacer okaże się strzałem w dziesiątkę. Zdjęcia w 360o znajdą się w każdych wynikach wyszukiwania. Wirtualny spacer można zobaczyć na wszystkich urządzeniach mobilnych. To znaczy, że narzędzie marketingowe zostanie wszędzie zauważone i będzie mogło działać. Pamiętajmy, że nie ponosimy kosztów utrzymania wirtualnego spaceru online. To ogromna zaleta tego narzędzia, które w końcu jest bardzo zauważalne i pojawia się na każdym urządzeniu!